Progress OpenEdge onderhoud en beheer
Onderhoud en beheer van Progress OpenEdge-applicaties
Wil je technisch weinig omkijken naar je applicaties hebben, kies dan voor Progress OpenEdge onderhoud en beheer van Flusso. Wij zorgen dat ‘de boel in de lucht’ blijft.
Bij Progress OpenEdge onderhoud en beheer van Flusso kies je zelf wanneer we bereikbaar zijn voor support. Zo bepaal jij de support window die bij je past.
Bij veel klanten zien we dat een verschuiving in personeel of een kleine IT-afdeling verlies aan kennis over de Progress OpenEdge-applicatie veroorzaakt.
Samen bepalen we welke activiteiten wij uitvoeren en wat je zelf wilt doen. Zo stellen we onderhoud en beheer van
Progress OpenEdge-applicaties op maat samen voor je. Hieronder volgen een aantal voorbeelden van werkzaamheden waarmee we je kunnen ontzorgen van onderhoud en beheer.
We verzorgen de hosting van je Progress OpenEdge-applicatie en we helpen je kiezen met de beste vorm. Je kunt rekenen op moderne en betrouwbare hosting van je software, bijvoorbeeld in de cloud. Hiervoor werken we samen met meerdere betrouwbare partners. Wij nemen dus het volledige Progress beheer van je over.
Wij beheren en onderhouden je database, oftewel DBA (Database Administration). Bij ons betekent dat inrichten, monitoren en optimaliseren van de Progress OpenEdge-database. Het doel daarvan: jij hebt er geen omkijken naar. Als de alarmbellen bij ons afgaan, brengen we je natuurlijk meteen op de hoogte.
Wij zorgen dat er een goede backup is van je applicatie en van de data in die applicatie. Altijd. Zodat je bij een (onvoorziene) calamiteit terug kunt naar de situatie van vlak voor de calamiteit. Zo gaat hard werk van collega’s of belangrijke informatie niet verloren.
De monitoring en beheer van je Progress OpenEdge-applicatie volgt de prestaties van je hardware (schijfgebruik, CPU, geheugen, etc.). Ook de applicatie-prestaties volgen we (logfiles of achtergrondtaken) en de prestatie van je database is inzichtelijk (database up en performance van de database). Wij houden je hardware, software en database in de gaten en melden je wanneer maatregelen nodig zijn.
Technisch heb je geen omkijken naar je applicaties. Komt er een nieuwe versies van Progress OpenEdge? Of switch je van operating system? Zijn er componenten die moeten worden bijgewerkt? Wij brengen je op de hoogte en regelen – na jouw goedkeuring – de updates voor je.
Op verzoek kunnen we changes of fixes van je Progress OpenEdge-applicaties verzorgen. Wil je verandering van functionaliteit? Kunnen we foutjes in de software oplossen? Of kunnen we business-processen verbeteren door middel van aanpassingen? Wij helpen je. Activiteiten die we bijvoorbeeld aanbieden zijn ontwerp, development, unit-testen of opleveringen. Zo worden probleempjes of foutjes snel opgelost en wordt gewenste functionaliteit werkelijkheid.